umrumdadegil 9. Ayda kampanya olarak başlatıldı işte normalde yoktu göçmenler çok olduğu için 9z aya koymuslar tercihe kalmış artık bende hemşireye sordum da 2,5 ay sonra yapılacak zaten yine de suan yaptırimmi dedim oda size kalmış diyor genelde yaptırıyorlar dedi bide buraya soriyim dedim zaten kış geldi çok biyere de çıkmayız yani ama bilemedim yaptırsak mı