Arkadaşlar günaydın çok ağır bir işte çalışıyorum daha hafif bir yere de veremiyor patronum onun da kendi rızasıyla 1:30 aylık bir çalışma sürem kaldı işten de çıkamıyorum ihtiyacım var yöneticim sağlık ocağından ya da kendi doktorunda 32. haftana kadar sağlık raporu alabilir misin diyor eşim ağır ve hep ayakta Başka çarem yok sağlık ocağı rapor verir mi sizce deneyen var mı