Merhaba hanımlar! Bebeğim 5 aylık kakası normaldi. On gün önce her gün 2-3 defa kaka yapan bebeğim gün aşırı yapmaya başladı. O da macun kıvamında,bazen tamamı mukuslu bazen normal. Ama macun kıvamında hala.On gün önce falan görümcem tadım yaptırmaya başladı ufak ufak ben de verdim arada ama böyle minik minik ve her verişte iki ya da uç defa. Geçen hafta ben de aşırı ekmek yemeye başladım kahvaltıda 1 ekmek yiyordum yani. Bunlar etki eder mi? Dün bir iki damla zeytinyağı verdim kakası önceki gibiydi bugün sabah yine macun kıvamında yaptı ve yaparken az da olsa zorlandı. Yaşayan varsa yazabilir mi?