Kızlar merhaba, doğumdan sonra cildim çöl gibi kupkuru oldu normalde de öyleydi ama tabi sürekli nemlendirdiğim içn sıkıntı yaşamıyordum. Yüzüm pul pul ,ellerim kuruluktan çatlayıp kanıyor düşünün öyle bi kuruluk, topuklarım çatır çatır çatlamış sertleşmiş :(ne yapmalıyım. Gebelikte Bioderma atoderme başlamıştım. Yüzüm ve vücudum için hala devam ediyorum ama topuklar için yetersiz kalıyor. normalde lapitak kullanıyordum çok iyi nemlendiriyordu .. sonra birkaç yerde emzirirken her krem kullanılmıyor özellikle ayak için nemlendirme etkisi olanlar diye okudum. Şimdi çok popüler olan clasy krem de sipariş ettim hatta. Çok uzattım sorum şu ki: Emzirirken bu tip nemlendirici (Bioderma dışında) krem kullanmamda sakınca var mı ? Özellikle ayak kremi için? Müdahale etmedikçe daha beter bi hal aldı çoraplarım yırtılıyor artık. Bebeğim 2.5 aylık ne yapmama önerirsiniz