-Beti254- Hafta dayım ama bebiş genelde 3 hafta önden gidiyor. Birde memlekete gitcem doğum için hala bekliyorum ama tedirgin inşallah zamanında gelir 1 hafta daha beni idare eder 🙄🙄😐