Kızlar acil ilk gebeliğim o yüzden hiçbir fikrim yok. 25 haftaya girdim. Daha erken değil mi? Şişmeler için. Özellikle uyurken ağrısı ile uyanmaya başladım. Kalktığımda ellerimi sıkmayacak kadar şiş oluyor parmaklarım kapanmıyor. Masaj yaptıktan bir süre sonra inmeye başlıyor. Kollarım uyuşuyor. Önlem yada hafifletmek için neler yapabilirim!!!…