barcinanne_1 Ben 27.07.2024 de kürtaj oldum, diğer adetim 03.09.2024 ve 01.10.2024 de geldi şuan adetim gelmedi gebelik testi yaptım negatif, kan verdim negatif, kahverengi akıntı geldi biraz önce Gebe olma ihtimali hala var mı
efgoksen barcinanne_1 yerleşme kanaması da olabilir ya da vücudunuz adet olmaya çalışıyorda olabilir . Umarım hamilesinizdir tabi. Kanı ne zaman verdiniz
Esraern03 Benımde boyle olmustu lekeleme geldı durdu sonra adet oldum o ayın içinde sonrakı ay da hamıle oldugumu öğrendım