Masal1234_ merhaba 3 sene sonra tüp bebekle bebeğim oldu 3. Ayda kendiliğinden oldu tedavisiz olmaz diyorlardı bence stresten uzaklaştık ondan oldu
Sizin de olur hamile kalmışsınız sonuçta
Allahın İzniyle sakin kalmaya çalışın zor ama bence hayatınızı yaşayın annelik büyük sorumluluk psikolojik olarak yıpratıcı diyebilirim gezin tozun hayatın güzelliklerini yaşayın 11 aylık bebek 35 hafta hamilelikle
ve bir Zamanlar çocuk diye ağlayan biri olarak tavsiyem bu