Daisyy Elfnr isim olarak güzel ama ben bey ile biten isimlere hep şöyle bakıyorum, ileride iş yerinde bey diye hitap ederlerse ilbey bey olacak garip olacak mesela :)) aslında güzel isimler ama bu açıdan bana garip geliyor :/