mervemurat16 Birharikamim ben doğuma kadar kullandım bunu ayrıca multivitamin vs kullanmadım bu ilaçta var çünkü doktorum yazmadı belli ay sonra demir ilacı ekledi sadece doktorum
Erkekbebis6363 Birharikamim bende kullanıyorum 30 küsürüncü haftada bırakıp baska markaya gecelim dedi doktorum