Selam kizlar 33 +3 üz dün Dr gittim bebeğim 35 hafta uyumlu çıktı kilosu 2700 gebelik şekerim var mı bilmiyorum ve neden 2 hafta önde kilosu da bana fazla geldi gebelik şekeri sınırda çıktı 2,3 hafta sonra ki de tokluk 106 çıktı bebeğim ara ara karnimda sertleşiyor kilosu böyle olan var mı 33 haftada koekuyorum uyuyamıyorum gebelik şekeri varsa da bebeğime zararı olur mu beni aydınlatın lütfen bilenker