Kızlar merhaba. Ben bebişe nakışlı isimli hastane çıkışı kıyafeti yaptirdim. Doğumdan sonra hemşireye verilecekler kısmına verecegim. Direk onu giydirmeleri için, ama aklıma bir şey takıldı. Bebek ilk doğduğunda hani kan vs olabiliyor. temizliyorlar evet, ama acaba başka kıyafet verip, sonra mı onu giydirsem. Kafam karıştı. Ama ilk o takımı giymesini de istiyorum. Bir akıl verin🥲🥲