Gzm-fb-1907 tamam 1.20 ise gebelik yok. Regl gecikmeniz başka sebepten olabilir, stres mevsim değişimi, bir ilaç kullandıysanız v.s. bur sürü sebebi olabilir endişe ermeyin, arada bir haftaya kadar gecikme olması normal karşılanıyor, sürekli hale gelirse düzensizlik o zaman doktora tekrar gidersiniz