melikedmrc -Alina- doktorunuz ne dedi peki benim pazartesiye kadar bekletebilirim dedi pazartesiye kadar gelmezse suni sancı verilecek 🥲
Ilos96 Kızımda 42+3e kadardı sanırım bekledim gelmedi sancılarım vardı birden gitti doktorum artık korktuğunu söyleyip sezaryene almıştı
melikedmrc -Alina- Sağ salim kucağınıza alın inşallah bebeğinizi ne zaman başlandı suni sancı verilmeye
melikedmrc -Alina- amin inşallah benim de gelmezse pazartesi suni sancı ile başlanıcak büyük ihtimalle ben de ondan korkuyorum biraz o yüzden tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim