betulvemaya_ Merhaba arkadaşlar 12 haftada ikili tarama verdim 1/200 çıktı riskli çıktı yani ama kaç doktora gittiysem ense kalınlığı yok burun kemiği gözüküyor yani ultrasonda gayet sağlıklı biz gene fetal DNA verdik ikili tarama yanılma şansı var mı böyle bi şey yaşayıp sonradan sıkıntı çıkmayan var mı?
Mavera316 betulvemaya_ aynı durumdayım fetal dna verdim bekliyorum inşallah tertemiz çıkar böyle olan çok kişi varmış okuduklarıma göre fetal temiz çıkıyor çoğunlukla 🤲🏻
Aslaninannesi_ betulvemaya_ benimde ultrasonda bir bulgu yoktu ama ikili testim 1/88 çıkmıştı fetal DNa temiz geldi
Muzikcianne betulvemaya_ aynısı ve daha tehlikeli sonuç çıkmıştı geçen hafta. Fetal dna temiz çıktı çok şükür hiç canınızı sıkmayın. Tamamen aynı bulgularımız. 2 li tarama riski gösteriyor sadece. Bence sağlıkla kucağınıza alacaksınız
Dtkmk Benimde ikili tarama riskli çıktı içimiz rahat etsin diye fetal dna testi yaptırdık çok şükür temiz çıktı için rahat olsun canım fetal dna doğruluk oranı %99,9 bizimde burın kemiği vardı ense kalınlığı yoktu ama risk olduğu için garantiye gittik
Melsss Fetal DNA yaptırdım rapor yenilenmesi gerekiyor diye yeniden kan alındı ikili test vs biişey yaptırmadım ama doktor gayet iyi burun kemiği var ensesi de normal dedi bugün tekrar kan verdim sizin ne zaman geldi ? Dtkmk
betulvemaya_ Dtkmk inan ki canım 4 doktora gittim 5. Ye gidecektim ailem artık bi dur kan verdin belli olucak çocuğa bir sürü radyasyon gidiyor dedi 4 doktor da ensesini ve burun kemiğini gösterdi görünürde bi şey yok dedi hatta bi başka doktor daha iyi konuştu doktorluk hayatım boyunca Ensesi ince downluya denk gelmedim dedi bence büyük ihtimal temiz çıkar fetal dedi umarım öyle çıkar 🙏
Mervegul26 Dtkmk merhaba bende yaptırdım 3 hafta oldu sonucum henüz gelmedi fakat e nabızda 0-1000 değer normal yazıyor yani normal midir e nabızda sizin ne yazıyordu
Dtkmk Melsss biz panaroma firmasna yaptırdık 10 gün içinde geldi canım sonuç zaten bin kişide bir kişide çıkan bir şeymiş genelde ikili taramaların yanılma payı çok yüksek yaş faktörü vs de etken oluyor
Dtkmk betulvemaya_ seni çok iyi anlıyorım canım biz sonuç beklerken eşimle 10 gün bizim için çok zor geçti ama allahın izniyle sizinde bişey çıkmaz gönlünü ferah tut down sendromlu olan bireylerde burun kemiği olmuyor ve ense kalın oluyor
betulvemaya_ Dtkmk evet tek tesellim o ultrason da temiz çıkıyor yani inşallah çabucak geçer fetal DNA da tertemiz çıkar sağlıklı mutlulukla ilerlerim
betulvemaya_ Melsss bizimki de öyle ultrasonda hiç bi şey yok 4 doktor baktı sadece iki test riskli çıktı fetali bekliyoruz işte bu 9-10 gün nasıl geçecek acaba diye düşünüyorum şimdilik Allah hepimizinkini temiz çıkarsın inşallah 🙏
betulvemaya_ Aslaninannesi_ inşallah benim ki de temiz çıkar 1/200 çıktı ultrasonda hiçbir bulgu yok umarım tek temennim o