nerayaren bana gerçekten işe yarıyan gaz damlası önerırmısınız nurseyi kullandık güzel metsil faydası yok fiyatı ucuz zaten 35 tl birşey memnun kaldığınız başka ?
Busra6691 nerayaren Nurse ama bence gaz damlalarida çok fayda etmiyor ya bebeginin ayagini sıcacik tut gazini çikart emziriyorsan sen kimyon çayi içmelisin.3 ay sonra gaz falan kalmaz Allahin izniyle.
AnayimBenAna_ nerayaren kızım gazsız bir bebekti çok nadir problem yaşadık o zamanda muskat cevizi vermiştik biz