Ndtrkd 16+3 gunluk gebeyım gunlerdır kuyruk sokumumda agrı var cok sıddetlı neden acaba boyle olan var mı ??
Sezenkarademir Ndtrkd bebek baskı yaptığı için oluyor o haftalarda. Benimde vardı sonra geçti ama. Şimdilerde çok yorulunca oluyor
Fatley Merhaba, bende 19+3 deyim bir haftadır geçmeden devam ediyor benim de. ağrıdan hareket edemiyorum bile umarım geçer:(
Tgbatem Benim de aynı çalışıyorsan sandalyene kuyruk sokumu minderi alabilirsin ben kalın bir hırka koydum uzunlamasına kuyruk sokumum tam yere temas etmiyor havada kalıyor ağrım hafifledi bu şekilde
Tgbatem Ndtrkd otururken altına birşey koy destek kuyruk sokumum direkt koltuğa sandalyeye değmesin ben öyle rahat ettim biraz rahim baskı yaptığı için sancı olur diyorlar ama ben dr uma da sordum birşey demedi minder al dedi hırka koydum bende😊