Gece kafamı yastığa koyuyorum nefes alamıyorum. Uykum var uyuyamıyorum. Hele ayak bileklerim çok ağrıyor. Napcam ben gu içinde verim saglayamiyorum. Birde 3 yaşında bir evladım daha var. Salavat çekiyorum dua ediyorum. Sizde mi böylesiniz. Gece napiyorsunuz bedeniniz nasıl 😪😪😪