Sazenin Kızlar aranızda wee Baby ürünleri kullanan var mı? Şampuan , losyon, bebek yağı ve pişik kremi gibi ürünleri kullanıp memnun olan veya olmayan annelerimiz deneyimlerinizi paylaşır mısınız 💎
Hamide_00 Sazenin ben deterjanına kdr bütün ürünleri dalin kullandım pişik kremi olarak da bepanthol iyi geldi çocuğuma cildine
Hamide_00 Sazenin ben 3 yıldır kullanıyorum çocuğuma sıkıntı yaşamadım tabi çocuktan çocuğa değişebilir belki