Mira_ll13 çocuk doktorunuzla konuşmanızı tavsiye ederim bizim doktorumuz nurse harveys in diş jelini önermişti birde ateşi çıkınca calpol veriyorduk çok şükür büyük bi sıkıntı yaşamadan atlattık o dönemi şuan 2 yaşında ve 2. Ye hamileyim tekrar aynı şekilde yapıcam birde sulu diş kaşıyıcısını dondurup veriyorduk oda ağrısını azaltıyor baya (kızım ek gıdaya geçtikten sonra ekmek yemeyi çok sevdiği için ekmeğin köşesini veriyordum bide dişini kaşısın diye çok ıslatıp parçalanacak kıvama getirdikten sonra alıyodum yenisini veriyodum nacizhane tavsiyem) 😅