Gokce_ada 23+4 pazartesi günü doktor kontrolümde bebekde sancı cikdi iğne ve hap başladı doktordan önce 2 günde kasilmalarim vardı aynı durumu yasiyanlar
Busehazal2303 Merhaba geçmiş olsun geçtimi sancilariniz bende 23+5 deyim hergun mutlaka sağ belime sancı vuruyor
ayseheyecanli Busehazal2303 kendinde değil sancı bebekteymiş o nasıl iş anlamadım da bebeğin bi ağrısı mı var yani