Esra1999 Senaaa06 31. Hafta dünden beri bende de başladı acaba neden gebelerde çok çıkıyo bu aralar bende yerimi alim nedenmiş acaba
Irmm2816 Senaaa06 bende 25 haftanın içinde 1 haftayı geçiktir var cumartesi doktora gidicem söylicem bakalım sinir sıkışması yazıyor internette ödemden dolayı
Senaaa06 Asdfg2113 ayak uyuşması değilde senin ki kramp büyük ihtimalle magnezyum kullanmalısın yinede doktoruna bir danış istersen
Nuryakup Ay bende 33+5 deyim aniden sağ elim uyuşuyor sertleşti parmaklarm uyuşmaktan parmaklarımı açıp kapatamıyorum bende sadece bende öyle oluyor diyordum :((