Aysgll1 Kızlar 32+1 haftalık olduk iki gündür vajinadan baya bir gaz çıkıyor bu normal mi sebebi ne olabilir acaba
bkdusunenanne Aysgll1 ben daha yolun başındayım 13+1 deyin ilişki sonrası bazen bende de oluyor sebebini dinlemiştim ama unuttum
Pera-k Aysgll1 ilişkiden sonra olabilir. Hava kaçıyor içeri neticede orası genişliyor ve hava giriyor içine. İnşallah doğumdan sonra toparlar. Kegel egzersizini ataştırabilirsin
Esum48 Aysgll1 hamilelikte rahim genislemesinden kaynakli normal. Ben dogumdan sonra yasiyorum bu durumu ustelik sezaryen olmasina ragmen