pinar_5 evet gebelik belirtisi bence , Bende aynı dönemde aynısını yaşadım reglim 5 gün gecikene kadarda devam etti ara ara oluyor sancılar, şuan 6+1 deyiz.
Regle 3-4 gün kala erken gebelik testi yapmıstım silik çıkmıştı,sonraki günlerde sağ kasık ağrısıyla acile gitmiştim süphemde wardı kan verdim beta 239 cıkmıstı. Biraz daha bekleyip test yapın hayırlı sonuçlar olsun 🥹😍