Bas00 11+4 haftalik geleyim dün doktor kontrolümüz vardi 11+5 ile uyumlu olduğunu ve kız bebeğe benzediğini söyledi doktorum sadece tahmin ediyorum dedi yanılma payı varmi sizce
Baby_B Bas00 tabi ki var Daha 11+5 desiniz Ben 18+5 te %90 dogru kiz olarak ögrendim❤️ Alisverise suan baslamayin kesinlikle 1 ay daha bekleyin cinsiyet icin
Hamide_00 Bas00 bence erken gibi o haftalar arkadaşıma 6. Ayına kdr erkek dedi doktoru altıncı ayından sonra kontrolünde kız dedi kızı oldu
Ergullll Bas00 benım 12+2 de kız dedi cnm erkek kelımesını hiç kullanmamıştı . [14. haftada tekrar gittim 99 kız dedi . oglumuda aynı doktorda 12. de ogrenmişttm
Anneolsamkeske Bas00 banada ikili taramada kiza benziyor dedi cinsiyet net degil sizin hala benziyor mu diyor dr netlesti mi acaba