minikmucizemm_ @_Feslegennn__34 şimdi dayanamayıp kaset test yaptım sonuc negatif cıktı cmt kan verıcem 😔 pozitif cıkarmı sizce
_Feslegennn__34 minikmucizemm_ hiç bilmiyorum ki canım olsa silikte olsa çıkardı bence benim bat 6 di bugün akşam leke gördüm diye beta verdim 5.41 çıktı yükselir mi bilmiyorum
minikmucizemm_ Progestan fitil kullanıyorum onu kullandıktan sonra az once yaptım test gecen ay 4 ekımde adet olmustum bu ayda uygulamaya göre dün olmalıydım fakat hafıf kasık agrısı ve bel ağrısı dısında belırtım yok
hilal_gokce06 minikmucizemm_ umudunu kırmak istemem ama silik te olsa pozitif çıkardı üzmek için söylemiyorum ama negatife hazırla kendini çok üzülmemek için bn iki defa aşılama yaptırdım ikiside pozitifti ama ilk aşılamam düşükle aonuçlandı ki onda bile 13. Gün testte pozitifti
minikmucizemm_ @busrax_ kaset test negatif çıktı malesef kanda pozitif cıkabılır dıye düşünüyorum yanı umudum o sekılde sizce kanda pozitif olma ıhtımalı varmıdır
minikmucizemm_ @hilal_gokce06 belkı test bozuktur dıye düşündüm hersey olabilir hayırlısı Allahtan yarın ola hayr ola yarın kan vercem ama dedıgınız gıbı bı yanım kendımı negatıfe hazırlarken bı yanımda hala umutlu tutmaması ıcın bı engel yok dıye dusunuyordum asırı dıkkat etmıstım herseye ama nasıp ıste
minikmucizemm_ @_Feslegennn__34 hayırlısı olsun sıkma canını rabbım ınsallah önümüzdeki ay ıkımızede çok şükür oldu dıyebılcegımız kucağımıza alabılcegımız gunu gosterır🙏
orkidemm_ _Feslegennn__34 inan ki üzülme ben de dış gebelik geçirdim aklımın ucundan bile geç mezdi neyse ki hamile kalabiliyoruz bunu gördük hatta sol tüpüm patlamıştı alındı yani
snmyea Kızlar aşılamamın 13 günü sabah ilk idrarla test yaptım negatif adetime 4 gün var aşılama yaptıranlar yardımcı olur musunuz ? belirti yaşayan yaşamayan test zaman pozitif olur ?