Badesmom Bebeğin kesesinin karnımda döndüğünü çok net hissediyorum ilk defa bugün böyle oluyor tekmeleride çok güçlü. Kasılma mı bu nedir yarın kontrole mi gitsem yoksa pozisyonundan mı bebek büyüdü mü bilen var mı?
Burcu35 Badesmom kasılma genelde bebek bi yere toplanıp sertleşmesi şeklinde olur karnın altındanda ağrı girer nefesin sıkışır canım. Senin büyük ihtimalle bebek pozisyon değiştirdiği için oluyor. Yinede içini rahatlatmak için doktora gidebilirsin tabiki
Badesmom Burcu35 acı ağrı sızı yok nasıl desem bebek tekmeliyor ama daha çok dönme kıpırdama hissediyorum ben o kadar belliki döndüğü endişelendim tekmelemeyip sürekli dönmesi normal mi büyüdü de yeri mi daraldı artık bilemedim