Hanımlar merhaba 33+0 dan selamlar 2. Gebelik 2. Sezeryan olacağım inşallah bugün ilk nstmize bağlandık kontorl aralıkları 2 haftada bire düştü 38 den sonra alınacağını söylediler yani tahmini 5 haftamız var bugüne kadar o kadar rahattım ki şuan çok korkuyorum içimde bi garip his var korku üzüntü tedirginlik heyecan hepsi bir arada karman Çorman duygular içerisindeyim neden böyle olduğumu anlayamıyorum 🥺