Zbuse Merhaba, 38+6 yız 🤗 çatı muayenesi oldum 2 gün önce ve muayeneden sonra sürekli devam eden lekelenme var. Size de oldu mu?
Esrammm22 Zbuse lekekenme devam ediyosa nişan gelirse nasıl ayırt etceksiniz🤔 ben de pazartesi çatı muayenesi olucam kafamda deli sorular🤯
worin Zbuse nişandır o bence:) 37+2 de ben de çatı muayanesi oldum bende lekelenme felan hiçbirşey olmadı:)
Burcu35 Zbuse çatı muayenesinden sonra kahverengi lekelenmem oldu 2 gün boyunca daha sonra geçti. Nişan sümüksü şeffaf akıntı içinde kanama oluyormuş öyle söylüyor herkes. Kahverengiyse çatı muayenesinden kaynaklıdır. Nişan devamlı gelmiyormuş zaten
GamzeTopluKk Zbuse nst de sancı çıkınca Dr çatı muayenesini yaptı pazartesi gününden beri 4 kez bakıldı dün ikindinden beri azar azar kanamam var Dr muayene kaynakli dedi