snglaltn Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim çok kötü kabız olfum tuvalette ağladım eşimi çağırdım siz düşünün yani popom kanadı sonra nasıl geçer Allah için tuvaletr gitmeye korkuyorum artık
bkdusunenanne snglaltn kefir iç sabah aç karnına mutlaka iç faydasını görürsün bir hafta düzenli kullan
Gcam08 snglaltn bol bol sıvı şeyler tüket başka çareler geçici 🙏🏻🙏🏻 bol su iç hamilelikle birlikte çok zorlar
Bhrduru snglaltn diyetisyenim kabızlık için ara öğünlerde armut ve kivi yememi önermişti gerçekten işe yarıyor
Nurella07 snglaltn bende aynıydım günde 4 5 adet kuru kayısı tükettim o şekilde geçti ve bol su içmeye özen göstermelisin
Sevgihizz Kayısı ve bol bol su, demir ilacı kullanıyosan oda kabızlık yapabilir doktoruna danış mutlaka