Benim de tal tersi oldu tüp bebek tedavisinde kaynaklı yüzüm resmen berbat olmuştu sanki yanmış ve yara bağlamış gibi idi hamilelik ile birlikte günden güne hepsi geçti. Birde kızım olacak herkes diyo kız bebek güzelliği alır ama.sende öyle olmamış diyorlar 😀