Kızlar benim iki kere düşüğüm oldu. Doktor bana tekrar gebe kalınca sulandırıcı iğne vurulacaksın ve endokrine gideceksin dedi. Ben düşükten bir yıl sonra bu ay korunmasız ilişki yaşadık bebek düşündüğümüz için. Sonra dahiliyede kan verdim hipertiroidi olabilirsin gebe kalma sakın kalırsanda düşer dedi endokrine gittim oradaki doktor da sakın gebe kalma dedi ben direk korunmasız ilişkiyi bıraktım (regliden sonra 10 gün korunmasız ilişki yaşadık) ama bana düşük yaptığım zaman doktor gebe kalmanda sıkıntı yok direk buraya gel ve endokrine git demişti… Ve şuan test yaptım aşırı silik çizgi çıktı ben yine mi düşük yapacağım çok korkuyorum bu bebeğini sağlıkla kucağıma almak istiyorum benim gibi olan oldu mu nolur bişe deyin…