Buraya bi çok şey yazdım yüz felci geçirmiştim falan düzelmişti. Şimdi şiddetli sağ tarafımda başım aşrıyor kulağıma gözüme vuruyor yatamıyorum uzanamıyorum oturuyorum bi süre sonra oda rahat ettirmiyor doğum belirtisi olarak sancılarım var ve aşırı bir yapışkan akıntım var. Midem bulanıyor ve şiddetli baş ağrım var ki zaten bir sürü rahatsızlık yaşıyorum büyük ihtimalle sinir sistemim de problem var bilmiyorum daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum devletteki doktor inatla normal doğum için çabalıyor fakat bebeğin gelicek yok 32 haftalıkken nst girmem gerekirken ben daha yeni cuma günü nst ye giricem bebeğin sağlığı iyi fakat ben hiç iyi değilim bunun psikolojik kısmını geçtim başımı duvara sürtmek istiyorum ağrıdan duramıyorum hastaneye gittiğimde kimse hamileyim diye bir şey yapmıyor iki aydır çektiğimi bir ben bir Allah biliyor bu hastanelerde sorunun ne olduğunu bulamıyorum çıldırıcam yakında. Çevremdeki herkes sakin ol stres yapma diyorlar ama inandıramadım bende bi sıkıntı var diye bas bas bağırıyorum kimse umursamıyor. Cidden yoruldum