superisi_1 bunlar normal bende 23 aşılama olmuştum ve şüan teste belirtilere göre hamileyım adet olma günüm 5 ekimdi tabı olmadım ve ilk bi hafta sol tarafımda kasıkta hep ağrı oluyordu bi haftadan sonra arada gelip giden ağrılar oldu ve şüan çok kasık ağrısı vajınada rahımde çok baskı ağrı oluyor adete bi hafta kala ⅚ gün boyunca baş ağrım oldu normalde hiç bi kadar uzun olmazdı ondan şüphelenmiştim inşallah sizde aşilama tutar stres yapmayın kafanızdan atın ben bi hafta dk ettım sonra normal hayatıma ev işine herşeye normal gibi devam ettim çok şükür oldu da darısı tüm isteyenlere olsun inşallah 🥰