mrvsrcn Beysaaa negatif maalesef yükselir mi diye umut vermek istemem çünkü ben 4.5 beta görüp regl oldum hakkınızda hayırlısı
Busrasisman Beysaaa umut vermek istemem ama ben adet olmam gereken tarihin üstünden 19 gün geçmesine rağmen kan verdiğimde 0.84 çıkmıştı 1 hafta sonra da 181 olmuştu