sonsuzmasalim arslansedaa bendede öyle🤷🏽♀️ kullanmadigim krem falan kalmadi. dogumdan sonra gider dedi herkes bekliyorum bakalim. 13 haftalikken cikti bende, suan 40 haftaligim ve gitmedi
Esrammm22 arslansedaa doğumda terinizle silince geçiyo diyo eskiler ama ne kadar doğrudur bilmiyorum benim de bi iki tane leke oldu yüzümde. Şimdi eşime tembih ettim doğumda yüzümü sil terimle diye😂😂 silecek unutmazsa🤣🤣
arslansedaa sonsuzmasalim bende 28 haftalığım 😔 cok kotu gorunuyor surekli kapatici suresim geliyor görmemek icin
sonsuzmasalim arslansedaa aynen bende öyle durumdayim cok cirkin duruyor ama maalesef hic bir sey fayda etmedi. cilt bakimindan tut doktora kadar hep gezdim🙇🏽♀️
sonsuzmasalim arslansedaa biraz gecer gibi oldu ama sonra yine cogaldi🤨 ve o kremleri de gebelik boyunca kullanamazdim.
arslansedaa Ecmbalci oyle demeyin kotu duruyor bende hic sevmem cikiyor istemediğin sey burnunun dibinde biter derler evet doğruymuş
Shrydn arslansedaa benim annemde vardi kalmiwdi gitmiyodu. Bi kac prosedurla soldurdu yine tam gitmiw deyl. Bide benim 23 yawim var yani 23 yildir ugrawiyo