5 haftalık hamileyim beta değerim normalden fazla yükseliyor 4 gün önce 516 olan değerim şu an 3366 4 günde bu kadar yükselmesi normal mi? 5 ay önce dış gebelik geçirdim onda da değerim normalin altında seyrediyordu ve müdahale edildi şimdi de başka bir sorun olmasından korkuyorum beni aydınlatacak olan var mı??