Haftanız ilerlediğinde tansiyonunuz cıktığına hastaneye gidin acil sezeryana alırlar belki, burda hep yüksek tansiyondan acil sezeryana alınanları okumuşdum gebelik zehirlenmesinden şüphelendikleri icin yani o bahaneyle belki sezeryan olursunuz🙄 hakkınızda hayırlısı olsun