HenaKayra Arkadaşlar 16 haftalık oldum asla ama asla göbeğim yok bildiğiniz eskiden olduğundan daha dümdüz neden bendemi anormallik var anlayamadım varmı öyle olan rahim kısmına dokununca ufacık şişlik var okadar
Baby_B HenaKayra her gebelik farkli csnim ic karnin genistir Bebek iyiyse sorun yoktur Benim erken cikti 12 de cikmisti simdi 20+5deyiz Simdiden zorlanmaya basladim biraz,göbüs büyüdugu iicin
Dilo_ss HenaKayra 6 aylık olana kadar kendim bile hamile olduğuma zor inadım 🤣🤣sonra bi anda bi çıktı gobusum şimdi yarım dünya gibiyim iç karın genişse beli olmuyor yada kimin gobusu geç çıkıyor takılma bebis iyi olsun sen iyi ol gobus nası olsa olur
Ilayda12345 HenaKayra bence çok normal ben şuan 24 haftalığım 2. Bebeğim o kadar küçük bi göbeğim var ki biraz bol giyinsem asla belli olmuyor kimse inanmıyor hamile olduğuma ilk hamileliğimde de böyleydim 8. 9. Ayında belli olmuştu o kadar😅
1Anneadayiiii HenaKayra bende 11+4 haftalık hamileyim sanki 5 aylık gibi göbeğim çıktı hemen iç karnım dar galiba öyle diyorlar genelde şeninde iç karnın geniştir canım ondan çıkmıyordur göbeğin
KurabiyeninAnnesi123 HenaKayra iç karnin geniştir canm iç karın genişliginde göbek geç çıkar ve cok büyk olmaz ic karnı dar olan gebelerin 15. Hafta dan itibaren göbüşü kendini göstermeye başlar ve büyk olur
esca344 HenaKayra 23. Haftaya kadsr bir kişi bile anlamadı hamile olduğumu şimdi de var ama çok az bu yapısal bir şey
biryildiz42 HenaKayra 28 haftalığım dışardan kimse hamile olduğumu anlamaz 😂 ilk kızımda da öyleydi Buda öyle 😂😂
acelyaakba HenaKayra canim bende 7. Aydaym allah nasip ederse 8. Aya giricem gobegim cok cikmadi akrabalar hani gobek diyorlar basta uzuluyodum niye oyle diyolar diye simdi umursamiyorum demek ki ic karnim buyuk
Perihan3 13 +4 haftaligiz 5 kilo verdim ama gobegim 5 aylik gibi sis kabizlik ve gazdan cok sisiyorum
Rafaelli genelde ilk hamilelikte daha erken belli olur, ama hep 5ayinda ve daha somra birden cikar, bende 2ci gebelik 5ayim bitmek uzere tam 3 gunde karnimin birden buyudugunu hiss etdim