Devrimdenizmom Crp yüksek çıktı ve tiroidim yüksek çıktı internetten bakıyorum düşük riski diyor doktora daha gitmedim randevu aldım bu durumu yaşayanlar bana bilgi verebilir mi ne yapmam gerekiyor evde nelere dikkat etmem gerek
vesenben Crp vücuttaki enfeksiyon varlığını gösteriyor. Tiroid için de ilaç verecek, sabah aç karnına kahvaltıdan 1 saat önce için düzene girer. Ama her ay tiroide baktırın. Gebelikten dolayı yükselebiliyor. Çok panik de yapmayın yoluna girer inşallah
Mlsaa99 Korkutma kendini internete basim agiriyor desen tümör çıkartıyor. Oncelikle bende troit hastasiyim gebeligimde yukseliyor gebeligimin basindan beri ilac kullaniyorum dahile yada kadin dogumcun ilac vericektir onu sabah erken saatlerde alirsan troit hormonu o saatlerde verimlilik aliyormus duzenli sekilde ic bir ayda degerlerin yuksek oranda değişiyor o basit birsey düşük falanda olmuyor aklinda bulunsun. Gelelim crp ye 8 aylik gebeyim bir gida zehirlenmesinden yukseldi crp bende bir de grip oldugumda antibiyotik tedavisiyle duzeliyor bol bol su ve yogurt tüket gecmis olsun korkma
Devrimdenizmom Crp 22.52 çıkmış Troidlerim 4.36 Bide gebelik şekeri var ne yiyeceğimi şaşırdım bişi yiyorum tiroid için sıkıntılı başka bişi yiyorum şekerim yükseliyor gerçekten internette ne sorsak ölcez gibi sonuç veriyor anne olmak çok zormuş
Rojdaakk Troid için ilaç kullanman lazım ben 7 aydır kullanıyorum tiroid yüksekliği bebek gelişimini olumsuz etkiliyor mutlaka doktorunuza gidin