Baby_B Kizlar bio oil kullaniyorum,kesinlikle iyi geliyor ama cildim kuru,bir de krem formunda alayim istiyorum Tavsiyeniz var mi❤️ Göbüs baya büyüdü,ihmal etmemek gerej
Gizem1160 Baby_B ben 32+3 teyim ve dalinin hindistan cevizi yağlı vazelinini kullanıyorum hiç çatlağım olmadı 🥰
Pera-k Baby_B ben niveanın mavi pompalı şişesini kullanıyorum sıvılaştırıcı c vitaminli falandı sanırım. Çok güzel nemlendiriyor.bio oil kullandım bitirdim bence o da çok güzel nemlendiriyor. 2sini üst üste sürünce baya güzel nemli oluyo. Eşim hep bebek gibi tenin var der bence niveanın kremini deneyebilirsiniz 2sini beraber 💕
seyma0661 Sezowa bende bugün aldım bir kutusu kaç ay gidiyor acaba? 21.haftamdayım son güne kadar yeter mi acaba
Ilkuss Baby_B tabi malesef ki, bir de ben sadece belime ve karnıma kullandım meğer kalçalarda da olabiliyormuş hiç tahmin edememiştim sadece şuan o sürmediğim bölgelerimde oldu çatlaklarım karnımda ve belimde kullandığım için hiç olmadı
Baby_B Ilkuss anladimm❤️ Evet böyle cok duydum oyuzden bel karin üst bacak kismina suruyorum özellikle
Edamy Bioderma ve badgers kullanıyorum biodermayı her gün diğerini duş sonrası ya da haftada 2 gibi kullanıyorum şimdilik çatlak yok 20. Haftadayım