Burcumeydan öncelikle hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle âfiyetle gelsin inşaAllah ❤️
13+4 üz biz de şuan, en son 12+0 da gittik doktora, o zaman erkek olduğunu söyledi doktorumuz :)
Bakalım bir sonraki kontrolde de aynı şeyi söylerse netleşir diye düşünüyorum :)
Sizin de her şey gönlünüzce olsun kolaylıkla olsun 💕