Son zamanlarda dogum yapan oldu mi? Ben soner hoca takipliyim ve ilgisinden memnunum. Ancak hastane sartlarindan emin degilim. Cunku asistanlar ve ebelerin dogum sirasindaki davranislari cok onemli diye dusunuyorum. Deneyimlemis olan var mi? Eger mumkunse normal dogum yapmak istiyorum ama sartlat beni korkutuyor.
4-5 ay once sekreterlige sordugumda normal dogum icin 27, sezaryen icin 5 demislerdi. Muhtemelen degismistir ama fikir olsun.