Kızlar şimdi ben devlete gidiyorum devlette de sürekli aynı doktora gitmek mümkün olmuyor randevu kime çıkarsa denk kalırsa aynı doktor denk gelmezse farklı rapor alacağım zaman ilk defa da gitmiş olsam bir problemle karşılaşır mıyım vermemezlik falan yapar mı ona göre yıllık iznime çıkıcam bu hafta rapor haftama denk getirsem yıllık iznin bitişini sıkıntı yaşar mıyım