Dolunay_dolunay Yeni hamişler 4 haftalık hamileyim, kasıklarımda şişlik ve ağrı hissediyorum (normal seyirde) bazen solda bazen sağda sizde de oluyor mu yerleşmeden dolayı mı
ezgickm Dolunay_dolunay ben iuan hamile değilim ama hamileliğimde tam olarak öyle dolgunluk hissi olmuştu çok normal canım
Dolunay_dolunay ezgickm sanki adet olacakmışım gibi kasıklarımda bi şişlik hissediyorum ilk olduğu için aşina da değilim endişeleniyorum sormak istedim teşekkür ederim 💖
Mucizeeanne ezgickm peki şişlik olması normal mi yada o şişliği dolgunluklaşıcak olmasından mı kaynaklı
ezgickm Dolunay_dolunay rica ederim çok normal hiç korkma bu süreçte daha çok dinlenmeye bebeğin güzelce yerleşip kalp atışını duyana kadar çok yorulmamaya çalış ❤️
Dolunay_dolunay DeryaDnzG oh çok şükür hafta sonu tansiyon problemi yaşadım anlık bi durummuş çok şükür şu an ne olsa endişeleniyorum 🥲
Dolunay_dolunay ezgickm Ah hemen duysam o minik kalbinin sesini normalde kendime bu kadar dikkat eden biri değildim şu an kahvaltıdan terliğime üstümdekinin inceliğine kadar dikkat ediyorum sağlıcakla gelsin güzel bebeğim 💖🐣
Dolunay_dolunay ezgickm randevu talep ettim ama bi geri dönüt alamadım bekliyorum 🫠 inşallah duyarım 🐣
ezgickm Mucizeeanne yani şişlikten kastın karın ve kasıklardaysa evet çünkü sonuçta olması gereken normal bit döndü dışında regl olmadın vucüt buna alışmaya çalışıyor bende hemen şişkinlik yaşadım