Kızlaaar 🥰 ilk sezeryanımdan sonra daha yarım yamalak uyanmamıştım hemşiremiydi ebemiydi tam anlıyamadım geldiler karnımdan basdılar bir ara nefesim gitti sandım kemiğim kırıldı sanki öyle bastı😫 kötü kanlar çıksın diye. Siz böyle birşey yaşadınızmı bu zorunlumu? İnanın elli kere doğururum sezeryanla ama bu basma olayı gözümde büyüyor düşündükce ruhum daralıyor