Ahra 24. haftadan sonra isteğe bağlı dilerseniz nöbet tutmayabilirsiniz. Böyle bir hakkınız var ama sizin bunu o haftada idareye bildirmeniz gerekiyordu tutmak istemiyorsanız. İdare haftanızı takip edip size demez yani artık tutmasanız da olur falan diye. Siz söylemeliydiniz