1mihrimah benim yanmam yoktu ama doktor bakınca direk anladı mantar olduğunu. Senin de öyle muhtemelen. Çok az acıdı ama kendimi kastığım için 😊 yoksa dediğim gibi saniyelik bir şey ve dayanılmayacak bir şey değil. kendini kasma hemen bakıyor ve teşhisi koyuyor zaten.