Ben devlet Hastanesi’ne gidiyorum herkes çok iyi kadın doğum da annemde ameliyat oldu herkes gayet güzel ilgilendi hemşireler cagirdigimiz an geldi giriş çıkışlar o kadar sıkı değildi. Oda iki kisilikti ama tek kaldık. İlkini eğitim araştırma da doğurdum Allah izin verirse bir daha yapmam diyeceğim şey eğitim araştırmada doğurmak çünkü sen doğurmaya çalıştıkça onlar araştırmaya çalışıyorlar 🤣