sweetmom1_ Dileeekk belirli saatlerden hareketli oluyor ama 30.haftadan önce daha çok hareketliydi sanırım her hafta biraz daha kısıtlanıyorlar içerde
Mlsaa99 Dileeekk cok hareketli benimkisi 10 hareketten cok cok fazlasi oldugu icin hic saymaya gerek duymadim
Dileeekk sweetmom1_ dün ve bugün sert hareketleri yok bebeğimin doktorum günde az 10 kere hareket etmesi gerekiyor demişti o kadar ediyor ama sert değil inşallah alanı daraldığı içindir
sweetmom1_ Dileeekk merak etmeyin kontrolde doktorunuz bi sorun görse nst falan ister . Benim şuan 35.hafta ama hareketler eskisi gibi değil bi hafta önce kontrolde normal dedi herşey . Çok kasılıyor karnım sertleşiyor o beni zorluyo
Pera-k Bende saymıyorum ama her saat hareket ediyordur. Özellikle gece yatağa girince sola yatınca çok hareketli oluyor en az 10 hareket say demişti doktorum. Ama sürekli hareketini hissettiğim için saymıyorum
sweetmom1_ BerivanLina şimdi gördüm yorumunuzu umarım herşey yolundadır . Gttinizmi doktora aslında hareketleri yavaşlıyor 37 nin içindeyim devamlı uyuyor nst ye giricem uyuyor bişiler yiyerek hareketlendiriorm
BerivanLina sweetmom1_ evet doktora 2 gun once gttm cok sukur iyiydi dediginiz gibi nstde ilkinde artk uyuyor muydu napyorsa begenmedi nstyi ikinciyi cektik biseyler yedikten sonra duzeldi 🥰
sweetmom1_ BerivanLina çok sevindimm🥰 ayy bunlarr çok uykucuu yaa annelerini endişelendiriyolar yaramazlar☺️ bende korkuorum inanki bazen karnım yumuşak oluyo harkette etmiyo baya bi dürtünce tepki veriyo
BerivanLina sweetmom1_ wllh bende gittigimde doktorum acil sezeryandan cikmisti sizide korkutmak istemiyorum anlatarak ama 5 saat boyunca hareket etmezse hemen gel dedi